هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عشر طرق عشان تعكنن على مراتك

ابوعمار
ايمان
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ايمان
**
**
ايمان

انثى

عشر طرق عشان تعكنن على مراتك Empty
مُساهمةموضوع: عشر طرق عشان تعكنن على مراتك   عشر طرق عشان تعكنن على مراتك I_icon10الخميس أكتوبر 08, 2009 1:51 pm

عشر طرق عشان تعكنن على مراتك1-
Smile Smile Smile اصحى يوم الجمعة بهمة ونشاط وجهز الافطار لزوجتك بس متنساش انك تستخدم 15 طبق واكبر كمية من الملاعق والشوك و 5 حلل من اللي عندكم فى المطبخ و 10 كوبيات لاعداد طبق بيض وسندوتش جبنة
طبعا يُراعى ترك آثار سمنة على الارض مع ترك التلاجة مفتوحة وقشر البيض فى الحوض
2-
اذا كنت بتتفرج على التلفزيون وهي عايزة تغيّر القناة .. قولها معلش الحلقة دى مهمة جدا واحد صاحبي شافها على القناة الفضائية وقالي ان الحلقة دي هى المسلسل كله
ولو كنت بتتفرج على ماتش كورة هيبقى الموضوع اسهل .. كل ما حد من اللاعبين من أي فريق يمسك الكورة قالها معلش ثوانى بقى انا حاسس ان الكورة دي جون حتى لو كان حارس المرمى ماسك الكورة والماتش واقف لان فى واحد مصاب
ملاحظة : اغلب النساء ذوو ثقافة كروية ضعيفة
3-
الصبح وانت رايح على شغلك وهى نايمة تعمد اسقاط اى شئ او خبط الباب بصوت عالى علشان تصحيها هى كمان..اشمعنى انت ؟ ولو حاولت ترجع تنام تانى قالها مادام صحيتى حضري الفطار بقى
4-
فى عيد ميلادها زيّن ليها تورتة عيد ميلادها بخمسين شمعة ولو سألتك لية خمسين رغم ان عندها 15 سنة بس ؟! اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت وانت بتبص على النجفة اللى عندكم اللى فيها 30 لمبة مع ابتسامة صفراء خفيفة
5-
لو عاملة ريجيم اجري على السوبر ماركت ومحلات الحلويات واملى التلاجة شكولاتة وحلويات وجاتوهات .. يُراعى التجول وانت مستمتع بأكل الجاتوة امامها
6-
ماتنساش رأيك فى طبيخها لو عاملة لحمة قولّها حلو اوووى الفراخ دي .. ولو طبخة بامية .. جميلة اوى الملوخية دي ياحياتي حطّة عليها ايه ؟؟ ولو عملة كيكة قولّها انا بحب اشرب شاى مع البسكويت الحلو ده
7-
لو طلبتْ منك تنشر الهدوم قولها حاضر مع ابتسامة حنينة وبعد ما تخلص نشر الهدوم ادخل عليها وقولها انا نازل اجيب الهدوم اللى وقعت مني فى الشارع ولو سألتك هو اية اللى وقع ؟ اذكر لها كل هدومها اللى كانت مغسولة مع فردة شراب من بتوعك علشان متبقاش مقصودة منك
8-
لو الزوجة قررت مسح الأرضيات فى البيت حاول انك تروح وتيجي على المناطق المبلولة متحجج بأنك محتاج تتصل ضرورى بواحد صاحبك ومرة عطشان ومرة تانية بتجيب الجرنال ومفيش مانع انك تقول انك حاسس ان التليفون هيرن كمان شوية
9-
لو كانت مشغولة فى نظافة البيت او مع الاولاد وطلبت منك تغسل كوبايتين الشاي بتوع الصبح الموجودين فى الحوض ارجعلها كمان دقيقة من دخولك المطبخ وانت ماسك كوباية من الاتنين وهي مكسورة واسألها فى براءة : ارمي دي فين ؟؟
10-
وانت قاعد تتفرج على التلفزيون وهيّ طالع عينها فى تنظيف البيت وبعد ما تخلص وتيجي يدوبكك تقعد تستريح جنبك بصلها وقالها حبيبتى معلش ممكن كوبية ميّة علشان ضهري بيوجعني
ابوعمار
.
.
ابوعمار

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عشر طرق عشان تعكنن على مراتك   عشر طرق عشان تعكنن على مراتك I_icon10الخميس أكتوبر 08, 2009 6:03 pm

[center]هههههههههههههههههههههههه موضوع جميل جدا والله بس مينفعش معايا خالص لانى ربنى رزقنى بملاك يعنى اولا يوم الجمعة هى اللى بتصحى بدرى وتجهز الفطار ثانيا هى مبتحبش تتفرج على التلفزيون ثالثا الصبح وانا رايح على شغلى بتصحى من بدرى تجهزلى الفطار رابعا عمرها مااحتفلت بعيد ميلادها خالص خامسا مبتفكرش تعمل رجيم سادسا بهظر معاها على طول فى موضوع الاكل ويبقى هظار ظريف مبتدايقش منة خالص بالعكس بتبقى مبصوطة جدا سابعا متدجرئشى تنطق وتقولى انشر الهدوم متوقعش حد يعمل كدة ولو فى واحد كدة يبقى علية العوض فية ثامنا مبتمسحش البيت الا وانا مش موجووووووود تاسعا اللى يغسل الهدوم يغسل كوبيتين الشاى علية العوض لا تعليق عاشرا مبتنضفش البيت اللى وانا مش موجود ممكن تقوليلى بقى اعملها اة بصراحة فكرت اجرب واعكنن عليها بس قوليلى اعمل اة موضوع جميييييييييييل جداجداجدا فى تقدم ديما يا جميل Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad
[/center]
crazy engineer
((قمر المنتدى ))
((قمر المنتدى ))
crazy engineer

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عشر طرق عشان تعكنن على مراتك   عشر طرق عشان تعكنن على مراتك I_icon10الخميس أكتوبر 08, 2009 7:39 pm

يااااااااااااااااااااااااااة كل دة انتوا شايلين من البنات كدة لية
هههههههههههههههههههههههههههههه
بس على فكرة المفروض فعلا ان الراجل يساعد مراتة فى كل حاجة
بدل ما يفكر ازاى يعكنن عليها
يفكر ازاى يحبها ويسعدها
موضوع حلو بس بلاش كتير منة لحسن الرجالة ما بيصدقوا
Admin
00
00
Admin

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عشر طرق عشان تعكنن على مراتك   عشر طرق عشان تعكنن على مراتك I_icon10الخميس أكتوبر 08, 2009 9:53 pm

هههههههههههههههههههههههه

بجد موضوع جامد جدا

ودة المفروض اللى يحصل بصراحة هو دة الكلام

ههههههههههههههههههههه

تسلم ايدك مرة تانية يا ايمى

ومنورة المنتدى كلو بجد بالمواضيع الجميلة دى

pig pig pig
https://caironet.own0.com
cindrella
!!
!!
cindrella

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عشر طرق عشان تعكنن على مراتك   عشر طرق عشان تعكنن على مراتك I_icon10الجمعة أكتوبر 09, 2009 2:56 pm

Mad ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مووووووووووضوع والله زي العسل يا ايمي زيك
بس ع فكرة يا ايمي الرجاله طبيييييييييعي جدا بيعملوا الحاجات دي لا ارادي
بس ملحوظه
محدش بيخلي مراته تجرا ع راي ابو عمار تقولو انشر الغسيل ولا اغسل الكوبيات ومحدش بيعمل لمراته عيد ميلاد
ومحدش بعد ممراته تنضف بيقولها يا حبيبتي ممكن كوبيه ميه
لا
بيقولووووو
انتي يااااااااااااااااهاااااااانم عايز اشرررررررررررررب
هههههههههههههههه
ميرسي يا ايمي ع الموضوع الجميل ده Evil or Very Mad
ابوعمار
.
.
ابوعمار

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عشر طرق عشان تعكنن على مراتك   عشر طرق عشان تعكنن على مراتك I_icon10السبت أكتوبر 10, 2009 8:52 am

اة الكلام الجامد دة ياcindrella على فكرة ايمى شكلها بتدرس الموضوع دة كويس قوى علشان تاخد بالها منة كويس لما تجوز وربنا يوفقها بس اة هى اللى جابتو لنفسها بتخلى الرجالة تاخد بالها من حجات مهمة قوى ان شخصيا مكنتش اعرفها انا بشكرها فعلا على الموضوع الجامد فى تقدم ديما يا ايمى يا قمر study study study study study study study study study study study
الكابتن
المراقب العام
المراقب العام
الكابتن

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عشر طرق عشان تعكنن على مراتك   عشر طرق عشان تعكنن على مراتك I_icon10السبت أكتوبر 24, 2009 4:58 am

تسلم ايدك على التوبيك الجميل
ولكن هنا مئه طريقه لكى تنكد الزوجه على الرجل
نذكر منها امثله

اول ماتشو ف وش الزوج عيزين فلوس الدرس ومصاريف المدرسه للاولد
وعيزين نشترى تكيف الحر السنه ده فظيع
رغم انه عرف ان جوزه فى اخر الشهر ومعهوش مليم.

اول مايرجع الزوج من الشغل امك عملت وسوت وبهدلتنى وانا مستحمله علشانك
وانا مقدرش على كده لازم تشوف لك حل .

تعزم امها واختها وعيالها على فلم السهرة ويقلبو البيت ملاهى رغم ان
الزوج المسكين عند شغل بدرى .

تقول للزوج انا مش هتجيب لنا عربيه ذى جوز اختى جبلها عربيه اخر موديل
وهى عرفه ان جوز اختها حرامى وجوزها موظف مسكين .

يرجع من الشغل الساعه 3 مساء بعد ما اشتغل تلات ورادى علشان يكفى طلبتها الى
مابتخلص تقوله انزل هات عشه من السوبر ماركت الى فى اخر الشارع .

وهناك الكثير ولكن الوقت غير كافى الان
https://caironet.own0.com

عشر طرق عشان تعكنن على مراتك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مراتك ............ولا..............شغلك